МЕТОДОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ»

30 жовтня 2020 р., м. Київ, Україна


  • Руслан Васильович МАЛИНОШЕВСЬКИЙ Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-8839-6465
  • Ольга Дмитрівна РЕЙПОЛЬСЬКА Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-5524-7110
Ключові слова: дошкільна освіта, заклади дошкільної освіти, Нова українська школа, трансформаційні орієнтири, вектори наступності, системне мислення дошкільників, готовність педагогів до забезпечення наступності між дошкільною та початковою освітою, система ціннісних орієнтацій дитини, інтерактивні технології, сучасне освітнє середовище

Анотація

Стаття висвітлює результати роботи методологічного семінару Національної академії педагогічних наук України «Дошкільна освіта в контексті ідей Нової української школи», який відбувся 30 жовтня 2020 р.
Метою семінару було обговорення стратегічних питань розвитку дошкільної освіти і науки. Основні напрями роботи: наступність у розвитку дошкільної і початкової освіти; дидактичні та виховні аспекти сучасної дошкільної освіти в контексті Нової української школи; зарубіжний досвід організації дошкільної освіти; професійна підготовка фахівців дошкільної галузі в контексті ідей Нової української школи; психолого-педагогічний супровід розвитку дитини дошкільного віку.
Організаторами семінару виступили: підкомітет з питань раннього розвитку та дошкільної освіти Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, Національна академія педагогічних наук України, Міністерство освіти і науки України, Всеукраїнська асоціація працівників дошкільної освіти. Серед учасників заходу були провідні вчені, викладачі закладів вищої освіти, представники дошкільної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Список використаних джерел

Байєр, О.М., Богуш, А.М., Безсонова, О.К., Брежнєва, О.Г., Гавриш, Н.В., Загородня, Л.П., Косенчук, О.Г., Корнєєва, О.Л., Лисенко, Г.М., Левінець, Н.В., Машовець, М.А., Мордоус, І.О., Нерянова, С.І., Піроженко, Т.О., Половіна, О.А., Рейпольська, О.Д., & Шевчук, А.С. (2020). Базовий компонент дошкільної освіти (проєкт). https://cutt.ly/ahpAoVX

Воронов, В.А., Гавриш, Н.В., Канішевська, Л.В., Піроженко, Т.О., Рейпольська, О.Д., & Сисоєва, С.О. (Укл.). (2020). Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку (проєкт). НАПН України. Київ. http://naps.gov.ua/ua/press/announcements/1763/

Дошкільна освіта в контексті ідей Нової української школи : збірник наукових праць. (2020). Хмельницький: ФОП Мельник А.А. https://lib.iitta.gov.ua/721181/

Закон України «Про дошкільну освіту». (2001, 11 липня). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2628-14

Інститут проблем виховання НАПН України. (2020). Методологічний семінар НАПН України «Дошкільна освіта в контексті ідей Нової української школи» [Відео]. YouTube. https://youtu.be/loduArJzA-s

Кабінет Міністрів України. (2018, 21 лютого). Про затвердження Державного стандарту початкової освіти (87). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-п

Міністерство освіти і науки України. (2016). Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи. https://cutt.ly/ShpAb4g

Піроженко, Т.О., Соловйова, Л.І., & Хартман, О.Ю. (2017). Соціально значущі цінності в життєдіяльності майбутнього школяра : методичні рекомендації (Т.О. Піроженко, ред.). Київ: Видавничий дім «Слово». https://core.ac.uk/download/pdf/154284051.pdf

Піроженко, Т. О., & Хартман, О. Ю. (2020). Становлення ціннісних орієнтацій дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в ігровій та навчальній діяльності в освітній системі «Радість розвитку». Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-2-1

Сисоєва, С.О., & Рейпольська, О.Д. (2020). Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку: новий погляд. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-2-2

International Standard Classification of Education. ISCED 2011. (2012). UNESCO Institute for Statistics. https://cutt.ly/RhpS6oI


Переглядів анотації: 74
Завантажень PDF: 30
Опубліковано
2020-11-20
Як цитувати
МАЛИНОШЕВСЬКИЙ, Р. В., & РЕЙПОЛЬСЬКА, О. Д. (2020). МЕТОДОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ «ДОШКІЛЬНА ОСВІТА В КОНТЕКСТІ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ». Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-3-3
Розділ
Події