ОРІЄНТАЦІЯ КЕРІВНИКА УНІВЕРСИТЕТУ НА РЕЗУЛЬТАТИВНИЙ РОЗВИТОК ЗАКЛАДУ

Пропозиції Інституту вищої освіти НАПН України щодо цільових показників діяльності закладу вищої освіти, які включаються до контракту з керівником


  • Ірина Іванівна ДРАЧ Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-7501-4122
  • Світлана Андріївна КАЛАШНІКОВА Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-3836-1915
  • Володимир Іларіонович ЛУГОВИЙ Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-1650-066X
  • Олена Миколаївна СЛЮСАРЕНКО Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-7957-1794
  • Жанна Василівна ТАЛАНОВА Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, Національний Еразмус+ офіс в Україні, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-4007-2677
Ключові слова: врядування у вищій освіті, ефективне врядування у вищій освіті, ефективність діяльності закладів вищої освіти, цільові показники діяльності

Анотація

Підвищення ефективності діяльності закладів вищої освіти — одне із ключових завдань на порядку денному реформи вищої освіти України. Для його виконання має бути задіяний системний підхід, що передбачає збалансування та послідовність у застосуванні низки механізмів та інструментів. Одним із таких інструментів є включення цільових показників діяльності закладу вищої освіти до контракту, що підписується Міністерством освіти і науки України з керівником закладу на період його каденції. Парадигмальною основою таких цільових показників у сучасних умовах розвитку вищої освіти слугує концепція ефективного врядування.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Список використаних джерел

Закон України «Про вищу освіту». (2014, 1 липня). Стаття 30. Дослідницький університет. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18

Кабінет Міністрів України. (2017, 22 листопада). Про затвердження Порядку та критеріїв надання закладу вищої освіти статусу національного, підтвердження чи позбавлення цього статусу (912). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/912-2017-п

Кабінет Міністрів України. (2018, 14 квітня). Про затвердження переліку світових рейтингів університетів для визначення особливої категорії іноземців та осіб без громадянства, які претендують на працевлаштування в Україні (154-р). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/154-2018-р

Кабінет Міністрів України. (2019, 24 грудня). Про розподіл державного бюджету між закладами вищої освіти на основі показників їх освітньої, наукової та міжнародної діяльності (1146). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1146-2019-п

Кабінет Міністрів України. (2020, 13 травня). Про внесення змін до типової форми контракту з керівником державного закладу вищої освіти (360). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/360-2020-п

Міністерство освіти і науки України. (2019, 12 березня). Про державну атестацію закладів вищої освіти в частині провадження ними наукової (науково-технічної) діяльності (338). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0688-19

Міністерство освіти і науки України. (2020, 25 вересня). МОН пропонує для громадського обговорення проєкт Стратегії розвитку вищої освіти України. https://mon.gov.ua/ua/news/mon-proponuye-dlya-gromadskogo-obgovorennya-proyekt-strategiyi-rozvitku-vishoyi-osviti-ukrayini

Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти. (2019). Виконання критеріїв надання та підтвердження статусу національного закладу вищої освіти : Аналітичний звіт. https://naqa.gov.ua/wp-content/uploads/2019/10/А-2019-1-20191015-3.pdf


Переглядів анотації: 81
Завантажень PDF: 76
Опубліковано
2020-11-20
Як цитувати
ДРАЧ, І. І., КАЛАШНІКОВА, С. А., ЛУГОВИЙ, В. І., СЛЮСАРЕНКО, О. М., & ТАЛАНОВА, Ж. В. (2020). ОРІЄНТАЦІЯ КЕРІВНИКА УНІВЕРСИТЕТУ НА РЕЗУЛЬТАТИВНИЙ РОЗВИТОК ЗАКЛАДУ. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-11-7
Розділ
Програма спільної діяльності з МОН України