ВІРТУАЛЬНИЙ ВІЗИТ ДО ПІВНІЧНО-ЗАХІДНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (США): ОСМИСЛЕННЯ ДОСВІДУ

  • Олександра Бородієнко Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-9133-0344
  • Беннет Голдберг Північно-Західний університет, м. Еванстон, штат Іллінойс Сполучені Штати Америки https://orcid.org/0000-0002-3434-2266
  • Деніс Дрейн Північно-Західний університет, м. Еванстон, штат Іллінойс Сполучені Штати Америки https://orcid.org/0000-0001-9763-3928
Ключові слова: віртуальний візит, Північно-Західний університет, Інститут міжнародних відносин імені Роберти Баффет, Центр оцінювання програм, Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти НАПН України

Анотація

У статті представлено результати віртуального візиту провідного наукового співробітника відділу забезпечення якості вищої освіти Інституту вищої освіти НАПН України, доктора педагогічних наук, члена-кореспондента НАПН України Олександри Бородієнко до Північно-Західного університету (США). Схарактеризовано загальну програму візиту. Представлено тематику зустрічей з колективами Центру оцінювання програм, Інституту дизайну Сігал, Семінару викладачів фізики та астрономії. Висвітлено ключові питання, які обговорювались у ході зустрічей та становили спільний науковий і практичний інтерес: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку публічно-приватного партнерства закладів освіти України (на прикладі проєктів «Реалізація спільних проєктів публічно-приватного партнерства закладів професійної (професійно-технічної) освіти» (2020 р.) та «Створення наглядових рад закладів професійної (професійно-технічної) освіти» (2021 р.); сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку партнерства між університетами та бізнесом в Україні; соціально-економічні наслідки широкомасштабної збройної агресії Російської Федерації, її вплив на систему освіти в цілому та вищої освіти зокрема; стратегії, підходи та інструменти оцінювання тренінгових програм (на прикладі проєкту з розвитку стратегічного мислення керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти, який реалізувався у 2019 р. за підтримки Програми розвитку ООН).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Олександра Бородієнко, Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна

доктор педагогічних наук, старший дослідник, член-кореспондент НАПН України, провідний науковий співробітник відділу забезпечення якості вищої освіти Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна

Беннет Голдберг, Північно-Західний університет, м. Еванстон, штат Іллінойс Сполучені Штати Америки

доктор філософії з фізики, професор, директор Центру оцінювання програм Північно-Західного університету, м. Еванстон, штат Іллінойс Сполучені Штати Америки

Деніс Дрейн, Північно-Західний університет, м. Еванстон, штат Іллінойс Сполучені Штати Америки

доктор філософії з логопедії, виконавчий директор Центру оцінювання програм Північно-Західного університету, м. Еванстон, штат Іллінойс, Сполучені Штати Америки

Список використаних джерел

Бородієнко, О.В. (2020). Публічно-приватне партнерство закладів професійної освіти : практичний посібник (В.О. Радкевич, заг. ред.). Біла Церква: Видавець Пшонківський О.В. https://lib.iitta.gov.ua/722147/

Бородієнко, О.В. (2022). Детермінанти розвитку сучасного університету: переосмислення ролі партнерств. У І.О. Дегтярьова, В.С. Куйбіда, П.М. Петровський та ін. (ред. кол.), Публічне управління та адміністрування в умовах війни і в поствоєнний період в Україні : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, 15-28 квітня 2022 р. (с. 102-106). https://lib.iitta.gov.ua/730934/

Довгий, С., Топузов, O., Гальченко, M., Матусевич, T., & Ревін, Ф. (2022). Наукомістка освіта як передумова формування конкурентоздатної економіки України. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 1(42), 474-483. https://doi.org/10.55643/fcaptp.1.42.2022.3683

Інститут вищої освіти НАПН України. (2022, 10 червня). Науковець Інституту здійснила віртуальний візит до Північно-Західного університету (Northwestern University), США. https://ihed.org.ua/events/3751/

Кабінет Міністрів України. (2022, 23 лютого). Про схвалення Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки (286-р). https://bit.ly/3PRhqfF

Луговий, В., & Петроє, О. (ред.). (2021). Теоретичні основи підвищення дослідницької спроможності університетів України в контексті імплементації концепції «Відкрита наука» : аналітичні матеріали. Київ: Інститут вищої освіти НАПН України. https://doi.org/10.31874/978-617-7644-53-7

Borodiyenko, O., Malykhina, Y., Protopopova, Y., Kim, K., & Malykhina, V. (2022). Social and Economic Prerequisites of Strategic Development of Universities in the Conditions of War and Post-War Period. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 3(44), 261-268. https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.44.2022.3762

Brace, J., Baiduc, R., Drane, D., Flores, L., Beitel, G., & Lo, S. (2018). Design, implementation, and evaluation of a multi-disciplinary professional development program for research mentors. Mentoring & Tutoring: Partnership in Learning, 26(4), 377-399. https://doi.org/10.1080/13611267.2018.1530101

Hokanson, S.C., Grannan, S., Greenler, R., Gillian-Daniel, D.L., Campa III, H., & Goldberg, B.B. (2019). A Study of Synchronous, Online Professional Development Workshops for Graduate Students and Postdocs Reveals the Value of Reflection and Community Building. Innovative Higher Education, 44, 385-398. https://doi.org/10.1007/s10755-019-9470-6

Northwestern University. (2022). Northwestern, at a Glance. https://www.northwestern.edu/about/facts.html

Northwestern University Buffet Institute for Global Affairs. (2022). Our Mission and Philosophy. https://buffett.northwestern.edu/about/index.html

Northwestern University Program Evaluation Core. (2022). Mission. https://programevaluationcore.northwestern.edu/about-us/mission.html

Опубліковано
2022-07-11
Як цитувати
Бородієнко, О., Голдберг, Б., & Дрейн, Д. (2022). ВІРТУАЛЬНИЙ ВІЗИТ ДО ПІВНІЧНО-ЗАХІДНОГО УНІВЕРСИТЕТУ (США): ОСМИСЛЕННЯ ДОСВІДУ. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 4(1). https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4144
Розділ
Міжнародна діяльність