ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ «011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ» В ІНСТИТУТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ
Наукова доповідь на засіданні Президії НАПН України 19 травня 2022 р.
Анотація
У доповіді представлено інформацію про забезпечення якості підготовки докторів філософії за спеціальністю «011 Освітні, педагогічні науки» в Інституті вищої освіти Національної академії педагогічних наук України. Показано вплив системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти на якість підготовки докторів філософії в Інституті вищої освіти НАПН України. Наголошено, що якість підготовки забезпечується системою внутрішнього забезпечення якості вищої освіти, її моніторингом, актуальністю змісту навчальних дисциплін, високою кваліфікацією кадрів, спрямуванням істотних фінансових ресурсів в освітній процес, низкою необхідних організаційних заходів і процедур, зокрема міжнародних. Зазначено, що кожну освітньо-наукову програму Інституту Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти у 2021 р. акредитувало з визначенням «зразкова».
Завантаження
Список використаних джерел
Закон України «Про вищу освіту». (2014, 1 липня). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність». (2015, 26 листопада). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-19
Закон України «Про освіту». (2017, 5 вересня). https:// zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Інститут вищої освіти НАПН України. (2020). Стратегія розвитку Інституту вищої освіти НАПН України на 2020-2025 роки. https://bit.ly/3I1FIkj
Інститут вищої освіти НАПН України. (2022). Аспірантура. https://ihed.org.ua/education/aspirantura/
Кабінет Міністрів України. (2011, 23 листопада). Про затвердження Національної рамки кваліфікацій (1341). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-п
Кабінет Міністрів України. (2016, 23 березня). Про затвердження Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у закладах вищої освіти (наукових установах) (261). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/261-2016-п
Кабінет Міністрів України. (2022, 23 лютого). Про схвалення Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки (286-р). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/286-2022-р
Луговий, В., & Таланова, Ж. (ред.). (2020). Механізми оцінювання якості вищої освіти в умовах євроінтеграції : монографія. https://doi.org/10.31874/978-617-7486-38-0-2020
Міністерство освіти і науки України. (2018-2021). Затверджені стандарти вищої освіти. https://bit.ly/2NKlhwd
Національна академія педагогічних наук України. (2020). Програма спільної діяльності Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України на 2021-2023 роки. http://naps.gov.ua/ua/activities/research/mon23/
Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти. (2021). Додаток до протоколу № 13 (56) засідання Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти від 27 липня 2021 р. https://bit.ly/3HDXIRD
Національний Еразмус+ офіс в Україні. (2022). База і новини проєктів Еразмус+, Темпус, Жан Моне. https://erasmusplus.org.ua/erasmus/novyny-i-baza-proektiv.html
Слюсаренко, О.М. (2015). Розвиток найвищого університетського потенціалу в умовах глобалізації : монографія. Київ: Пріоритети. https://lib.iitta.gov.ua/10225/
Таланова, Ж.В. (2010). Докторська підготовка у світі та Україні : монографія. Київ: Міленіум. https://bit.ly/30Yv75J
Угода про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони. (2014, 27 червня). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_011
- PDF Report
- PDF Presentation
Переглядів анотації: 492 Завантажень PDF: 170
Завантажень PDF: 53
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.