ІНФОРМАЦІЯ ВІДДІЛЕННЯ ФІЛОСОФІЇ ОСВІТИ, ЗАГАЛЬНОЇ ТА ДОШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ ПРО РОБОТУ ПІД ЧАС ВІЙНИ
Анотація
Розкрито основні напрями, здобутки та перспективи діяльності Відділення філософії освіти, загальної та дошкільної педагогіки Національної академії педагогічних наук України під час війни. Зазначено, що пріоритетними напрямами діяльності Відділення є подальше проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень, обговорення й вирішення нагальних проблем діяльності Відділення та наукових установ у період воєнного стану, обмін актуальною інформацією, підтримка кожного члена Відділення, координування й науково-методичне забезпечення функціонування наукових установ Відділення в контексті вимог воєнного стану, впровадження інноваційних ідей та методів щодо організації освітнього процесу в умовах війни, вироблення прогностичних напрямів розвитку освіти й науки у післявоєнних умовах. Висвітлено волонтерську діяльність учених Відділення під час війни, описано організаційні технології взаємодії керівництва та структурних підрозділів задля виконання статутних завдань академії в умовах воєнного стану.
Завантаження
Список використаних джерел
Всеукраїнська мережева бібліотечна акція «Читаємо казки В.О. Сухомлинського». (2022). [Відео]. YouTube. https://bit.ly/3m1tVbu
ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського. (2022a). Бібліотеки в реаліях війни. https://bit.ly/3NOdzia
ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського. (2022b). Видатні педагоги України та світу. https://bit.ly/3t9VuU1
ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського. (2022c). Віртуальний читальний зал освітянина. https://bit.ly/3m3thKy
ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського. (2022d). Віртуальний читальний зал Фонду В.О. Сухомлинського. https://bit.ly/38Gdv5u
ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського. (2022e). Дистанційна самоосвіта бібліотекарів. https://bit.ly/3x8BXWB
ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського. (2022f). Інклюзивне освітнє середовище у закладах загальної середньої освіти. https://bit.ly/37IIfCn
ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського. (2022g). Календар знаменних і пам’ятних дат у галузі освіти на березень 2022 року. https://bit.ly/37IIfCn
ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського. (2022h). Україна переможе, разом ми — сила! Facebook. https://bit.ly/38sReaX
ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського. (2022i, 3 березня). Дякуємо студентам і викладачам Чорногорії за підтримку. Facebook. https://bit.ly/3M6aQ2C
Інститут проблем виховання НАПН України. (2022, 6 квітня). Вебінар «Духовна і психологічна безпека дитини в умовах воєнного стану». https://bit.ly/3NanKOb
Інститут цифровізації освіти НАПН України. (2022). Відкритий лист до світової наукової та академічної спільноти. https://bit.ly/3wpD3vm
Національна академія педагогічних наук України. (2022a, 24 лютого). Заява Національної академії педагогічних наук України. Facebook. https://bit.ly/3arHJcN
Національна академія педагогічних наук України. (2022b). Заява Національної академії педагогічних наук України / Statement of the National Academy of educational Sciences of Ukraine. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 4(1). https://doi.org/10.37472/SaveUkraine
Рада молодих учених при МОН України. (2022, 11 березня). Відкритий лист від української академічної спільноти. https://bit.ly/38VKNh8
Українська бібліотечна асоціація. (2022a, 23 лютого). Звернення Президії ВГО Українська бібліотечна асоціація до бібліотечної спільноти України від 23 лютого 2022 р. https://bit.ly/3N9vfok
Українська бібліотечна асоціація / Ukrainian Library Association. (2022b, 28 лютого). Звернення Української бібліотечної асоціації до Президента, Правління та Членів IFLA. Facebook. https://bit.ly/3wjOzbu
Українська бібліотечна асоціація. (2022c, 6 березня). Appeal to publishers and scientific content providers to stop the war in Ukraine, March 2, 2022. https://bit.ly/3wpQVFR
Biblioteksbladet. (2022, 28 лютого). Ukrainska bibliotek aktiva i krigstid: «Vi tror på seger». https://bit.ly/3labG3m
IFLA. (2022, 4 березня). Why Open Library Data Matters: Perspectives from Library Map of the World Contributors. https://bit.ly/39kfJrd

Переглядів анотації: 114 Завантажень PDF: 63

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.