ДІЯЛЬНІСТЬ ІНСТИТУТУ ПРОБЛЕМ ВИХОВАННЯ НАПН УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Анотація
Війна в Україні, геноцид нації, воєнні злочини — це та фактичність, що увиразнила буття кожного українця і будь-кого із цивілізованого демократичного світу. День 24 лютого 2022 р. став демаркаційною лінією, що поділила час на «до» та «після». Національний спротив, синергія зусиль, спрямованих на перемогу України, на право нації жити в суверенній демократичній країні, радикально переформатували всі суспільно-політичні, економічні, освітні та наукові процеси.
Закономірно, що наукова діяльність Інституту проблем виховання НАПН України трансформувалася відповідно до вимог воєнного часу. Пролонгація наукових досліджень примножилася волонтерською діяльністю та консультуванням педагогів і батьків. У статті висвітлюються напрями, на які спрямовується наукова рефлексія вчених, і заходи, що їх ініціювали та провели вчені в умовах воєнного стану. Зокрема, йдеться про заходи, що висвітлюють механізми убезпечення дітей від жахів війни; проблеми національної ідентичності в умовах війни та післявоєнний період; особливості професійного самовизначення учнів в умовах воєнного стану; гайди, що створені для убезпечення дітей у цифровому просторі.
Завантаження
Список використаних джерел
Інститут проблем виховання НАПН України / Institute of problems on education. (2022a, 28 лютого). Інститут проблем виховання НАПН України, Інститут обдарованої дитини НАПН України, Мала академія наук України звертаються до світового наукового співтовариства! Facebook. https://www.facebook.com/ipv.org.ua/posts/3186138878377060
Інститут проблем виховання НАПН України / Institute of problems on education. (2022b, 28 лютого). The Institute of Problems on Education of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, The Institute of Gifted Child of the National Academy of Educational Sciences of Ukraine, the Junior Academy of Sciences of Ukraine appeal to the world scientific community! Facebook. https://www.facebook.com/ipv.org.ua/posts/3186344175023197
Інститут проблем виховання НАПН України. (2022c, 4 квітня). Круглий стіл «Проблеми національної ідентичності зростаючої особистості в умовах протистояння російській агресії проти України» (31 березня 2022 р.) [Відео]. YouTube. https://youtu.be/VPZ9vnTb4Xs
Інститут проблем виховання НАПН України. (2022d, 4 квітня). Руховий розвиток дітей раннього віку в умовах війни [Відео]. YouTube. https://youtu.be/f4H3VOYuxIk
Інститут проблем виховання НАПН України. (2022e, 28 березня). Професійне самовизначення та професійне становлення молоді в умовах надзвичайних ситуацій [Відео]. YouTube. https://youtu.be/W1EEgQq6-BI
Інститут проблем виховання НАПН України. (2022f, 4 квітня). Особливості професійного покликання. [Відео]. YouTube. https://youtu.be/GbJ3gSPQktU
Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. (2022g, 5 квітня). Вебінар «Духовна і психологічна безпека дитини в умовах воєнного стану». https://bit.ly/3zxDKWu
Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. (2022h, 7 квітня). Гайд «35 стратегій для критичного мислення». https://bit.ly/3xicsAJ
Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. (2022i, 7 квітня). Гайд «Мовні прийоми маніпуляції і таємного спотворення інформації». https://bit.ly/3mwlqp4
Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України. (2022j, 7 квітня). Гайд «Оцінювання якості Інтернет-ресурсів». https://bit.ly/397aDPg
Лабораторія Соціальної Педагогіки. (2022, 31 березня). Методика інтерв'ю для формування позитивного налаштування дитини. Facebook. https://bit.ly/3aEGtmB
Міністерство освіти і науки України. (2022, 1 квітня). Основи безпеки життєдіяльності в умовах бойових дій: методичні рекомендації для позашкілля. https://bit.ly/3tnqjET

Переглядів анотації: 128 Завантажень PDF: 72

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.