ПРО РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ У 2021 РОЦІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ПІДТРИМКИ МОЛОДИХ ВЧЕНИХ
Наукова доповідь на засіданні Президії НАПН України 27 січня 2022 р.
Анотація
Представлено основні результати трьох прикладних наукових досліджень, завершених у 2021 р. молодими вченими наукових установ НАПН України. Дослідження здійснювалися за результатами конкурсного відбору в січні 2021 р. з метою підтримки та активізації наукової діяльності молодих вчених НАПН України, сприяння розвитку їх професійних якостей і творчого потенціалу. За результатами завершених досліджень отримано вагомі наукові результати, пов’язані з вивченням проблем психологічного супроводу освіти та використання цифрових технологій для навчання в закладах загальної середньої освіти. Наукові результати проведених досліджень упроваджено у закладах освіти різних рівнів, а також в органах державної влади та місцевого самоврядування.
Завантаження
Список використаних джерел
Долгова, Т.В. (2017, 31 декабря). Смешанное обучение — инновация XXI века. Интерактивное образование. https://bit.ly/3h9ndxD
Закон України «Про вищу освіту». (2014, 1 липня). http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1556-18
Закон України «Про наукову і науково-технічну діяльність». (2015, 26 листопада). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-19
Закон України «Про освіту». (2017, 5 вересня). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Кабінет Міністрів України. (2021, 3 березня). Про затвердження Національної економічної стратегії на період до 2030 року (179). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/179-2021-п
Кабінет Міністрів України. (2021, 9 грудня). Про затвердження плану заходів з реалізації Стратегії людського розвитку на 2021-2023 роки (1617-р). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1617-2021-р
Коваленко, В.В., Мар’єнко, М.В., & Сухіх, А.С. (2021a). Використання цифрових технологій у процесі змішаного навчання в закладах загальної середньої освіти : методичні рекомендації (М.В. Мар’єнко, А.С. Сухіх, ред.). Київ: ІІТЗН НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/728506/
Коваленко, В.В., Мар’єнко, М.В., & Сухіх, А.С. (2021b). Особливості впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти. Нова педагогічна думка, 107(3), 86-90. https://doi.org/10.37026/2520-6427-2021-107-3-86-90
Коваленко, В.В., Мар’єнко, М.В., & Сухіх, А.С. (2021c). Сучасний стан використання хмаро орієнтованих систем відкритої науки у вітчизняному освітньому просторі у закладах освіти. Освітній дискурс, (34), 62-71. https://doi.org/10.33930/ed.2019.5007.34(6)-6
Луговий, В.І., Регейло, І.Ю., & Гудим, І.М. (2021). Про результати виконання у 2020 році прикладних наукових досліджень для підтримки молодих вчених. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-2-1
Міністерство освіти і науки України. (2020, 23 березня). Щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти під час карантину (1/9-173). https://bit.ly/3HetYca
Предко, В.В. (2021a). Вплив кліпового мислення на розвиток життєстійкості учасників освітнього процесу. In Обдаровані діти — скарб нації : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції (м. Київ, 18-22 серпня 2021 р.) (с. 426-427). Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/729305/
Предко, В.В. (2021b). Розвиток життєстійкості особистості підлітка в умовах інноваційної освітньої діяльності : методичні рекомендації. Київ: Ніка-Центр. https://lib.iitta.gov.ua/729301/
Предко, В.В. (2021c). Розвиток життєстійкості особистості як основна психологічна умова ефективного освітнього процесу. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Психологія, 32(2), 157-162. https://doi.org/10.32838/2709-3093/2021.2/28
Президент України. (2019, 30 вересня). Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року (722). https://www.president.gov.ua/documents/7222019-29825
Спірін, О.М. (2013). Критерії і показники якості інформаційно-комунікаційних технологій навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 33(1). https://doi.org/10.33407/itlt.v33i1.788
Чаплінська, Ю.С. (2021). Медіапсихологічна експертиза аудіовізуальної продукції. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Психологія», 2(14).
Чаплінська, Ю.С., Найдьонова, Л.А., & Кузін, К.Ю. (2022). Захист дитини в інформаційному просторі: світовий досвід та українські реалії. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія «Психологія», 1(15).
Kovalenko, V.V., Marienko, M.V., & Sukhikh, A.S. (2021). Use of augmented and virtual reality tools in a general secondary education institution in the context of blended learning. Information Technologies and Learning Tools, 86(6), 70-86. https://doi.org/10.33407/itlt.v86i6.4664

- PDF Report
Переглядів анотації: 67 Завантажень PDF: 63

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.