ДИТИНА РАННЬОГО ВІКУ В ОСОБИСТІСНИХ ПОТЕНЦІЯХ
Наукова доповідь загальним зборам НАПН України 19 листопада 2021 р.
Анотація
У доповіді розкрито стадіальний рух дитини у набутті соціально-психологічних характеристик, що забезпечують її активну причетність до світу людей та світу речей. Виокремлено вік немовляти з його центральним утворенням – розвитком соціальної прихильності. Другому року життя дитини властива ключова характеристика обмеженого розвитку індивідуальної незалежності й самостійності. Для третього року життя, як етапу закінчення раннього дитинства, характерним є виникнення «Я», що спричиняє усвідомлення себе у соціальному просторі. На основі розкритих стадіальних утворень розгортається весь процес психічного розвитку дитини.
Завантаження
Список використаних джерел
Лич, П. (1988). Младенец и ребенок: От рождества до пяти лет. Москва: Педагогика.
Салливан, Г.С. (1999). Интерперсональная теория в психиатрии. Санкт-Петербург: Ювента.
Воспитание детей дошкольного возраста. (1990). Київ: Радянська школа.
Хьелл, Л., & Зиглер, Д. (1998). Теории личности. Санкт-Петербург: Питер Ком.
Харрис, Т. (1993). Я — хороший, ты хороший. Москва: Соль.
Субботский, Е.В. (1991). Ребенок открывает мир: книга для воспитателя детского сада. Москва: Просвещение.
Запорожец, А.В, Неверович, Я.З., Кошелева, А.Д., и др. (1985). Эмоциональное развитие дошкольника: пособие для воспитателей детского сада (А.Д. Кошелева, ред.). Москва: Просвещение.

- PDF Report
- PDF Presentation
Переглядів анотації: 141 Завантажень PDF: 199
Завантажень PDF: 61

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.