ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОСВІТЯН — ЗАПОРУКА РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ЯКІСНОЇ ОСВІТИ
За результатами Всеукраїнського науково-практичного семінару «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19)»
Анотація
Представлено результати роботи Всеукраїнського науково-практичного семінару для освітян «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19)», що відбувся 2 березня 2021 р. у Національній академії педагогічних наук України. Щорічний науково-освітній захід, спрямований на підвищення ефективності професійної діяльності педагогів, а також обмін досвідом використання сучасних цифрових засобів навчання у шкільній освіті, проводиться відділом компаративістики інформаційно-освітніх інновацій Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України четвертий рік поспіль. Висвітлюється програма заходу, що передбачала проведення плідної дискусії про шляхи подолання викликів, спричинених пандемією COVID-19, актуальні проблеми в освіті, зокрема, розвиток та вдосконалення особистісних професійних компетентностей у формуванні ефективного цифрового навчального середовища нової української школи, знайомство з педагогічними інноваціями, кращими навчальними практиками та передовим міжнародним педагогічним досвідом.
Завантаження
Список використаних джерел
Електронна бібліотека НАПН України. (2015-2021). Відділ компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/csdiei/
Іванюк, І.В., & Овчарук, О.В. (2021). Результати онлайн опитування «Готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину» : аналітичний звіт. Київ: ІІТЗН НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/724564/
Іванюк, І.В., & Овчарук, О.В. (ред.) (2020). Цифрова компетентність сучасного вчителя Нової української школи: 2020. Житомир: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/723265/
Коневщинська, О.Є., & Овчарук, О.В. (заг. ред.). (2018). Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи. Київ: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/710586/
Овчарук, О.В. (ред.) (2019). Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2019. Київ: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/718371/
Овчарук, О.В. (ред.) (2021). Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021. Київ: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/724632/
Овчарук, О.В., & Іванюк, І.В. (2020). Результати онлайн опитування «Потреби вчителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину». Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-7-1
Овчарук, О.В., Малицька, І.Д., Іванюк, І.В., Гриценчук, О.О., Кравчина, О.Є., & Сороко, Н.В. (2019). Використання засобів хмароорієнтованого навчального середовища для розвитку ІК-компетентності вчителів : методичні рекомендації. Київ: Літера ЛТД. https://lib.iitta.gov.ua/717885/
Президія Національної академії педагогічних наук України. (2021, 18 березня). Про заходи НАПН України з відзначення 30-річчя Незалежності України (1-2/4-53).

Переглядів анотації: 84 Завантажень PDF: 125

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.