ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОСВІТЯН — ЗАПОРУКА РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ЯКІСНОЇ ОСВІТИ

За результатами Всеукраїнського науково-практичного семінару «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19)»


  • Олена Олександрівна Гриценчук Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-3173-7649
Ключові слова: освіта, цифрова компетентність учителя, Нова українська школа, COVID-19

Анотація

Представлено результати роботи Всеукраїнського науково-практичного семінару для освітян «Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021 (Подолання викликів у період карантину, спричиненого COVID-19)», що відбувся 2 березня 2021 р. у Національній академії педагогічних наук України. Щорічний науково-освітній захід, спрямований на підвищення ефективності професійної діяльності педагогів, а також обмін досвідом використання сучасних цифрових засобів навчання у шкільній освіті, проводиться відділом компаративістики інформаційно-освітніх інновацій Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України четвертий рік поспіль. Висвітлюється програма заходу, що передбачала проведення плідної дискусії про шляхи подолання викликів, спричинених пандемією COVID-19, актуальні проблеми в освіті, зокрема, розвиток та вдосконалення особистісних професійних компетентностей у формуванні ефективного цифрового навчального середовища нової української школи, знайомство з педагогічними інноваціями, кращими навчальними практиками та передовим міжнародним педагогічним досвідом.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Олена Олександрівна Гриценчук, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна

Список використаних джерел

Електронна бібліотека НАПН України. (2015-2021). Відділ компаративістики інформаційно-освітніх інновацій ІІТЗН НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/csdiei/

Іванюк, І.В., & Овчарук, О.В. (2021). Результати онлайн опитування «Готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину» : аналітичний звіт. Київ: ІІТЗН НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/724564/

Іванюк, І.В., & Овчарук, О.В. (ред.) (2020). Цифрова компетентність сучасного вчителя Нової української школи: 2020. Житомир: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/723265/

Коневщинська, О.Є., & Овчарук, О.В. (заг. ред.). (2018). Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи. Київ: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/710586/

Овчарук, О.В. (ред.) (2019). Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2019. Київ: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/718371/

Овчарук, О.В. (ред.) (2021). Цифрова компетентність сучасного вчителя нової української школи: 2021. Київ: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/724632/

Овчарук, О.В., & Іванюк, І.В. (2020). Результати онлайн опитування «Потреби вчителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину». Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-7-1

Овчарук, О.В., Малицька, І.Д., Іванюк, І.В., Гриценчук, О.О., Кравчина, О.Є., & Сороко, Н.В. (2019). Використання засобів хмароорієнтованого навчального середовища для розвитку ІК-компетентності вчителів : методичні рекомендації. Київ: Літера ЛТД. https://lib.iitta.gov.ua/717885/

Президія Національної академії педагогічних наук України. (2021, 18 березня). Про заходи НАПН України з відзначення 30-річчя Незалежності України (1-2/4-53).


Переглядів анотації: 36
Завантажень PDF: 29
Опубліковано
2021-09-22
Як цитувати
Гриценчук, О. О. (2021). ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОСВІТЯН — ЗАПОРУКА РІВНОГО ДОСТУПУ ДО ЯКІСНОЇ ОСВІТИ. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-2-17-5
Розділ
До 30-річчя Незалежності України