ВИКЛИКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ В УМОВАХ КАРАНТИНУ COVID-19


  • Ірина Володимирівна Іванюк Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-2381-785X
Ключові слова: освіта, дистанційне навчання, цифрова компетентність, COVID-19

Анотація

У роботі представлено інформацію про результати дослідження, що його проводили вчені Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України у січні 2021 р. Презентація відбулася під час V Міжнародної конференції «Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації». Проведене дослідження мало на меті виявлення громадської думки педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти щодо проблем і потреб, які виникають під час здійснення дистанційного та змішаного навчання в умовах карантину; визначення ступеня готовності педагогічних працівників використовувати онлайн-інструменти та онлайн-ресурси під час здійснення дистанційного та змішаного навчання в умовах карантину; порівняння результатів опитування 2021 р. щодо використання онлайн-засобів та онлайн-ресурсів з результатами першого опитування навесні 2020 р.; визначення рівня цифрової компетентності педагогічних працівників шляхом самооцінювання на основі «Рамки цифрової компетентності для громадян»; надання відповідних рекомендацій зацікавленим сторонам на основі оцінки стану ситуації, що склалася під час карантину.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ірина Володимирівна Іванюк, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна

кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу компаративістики інформаційно-освітніх інновацій Інституту інформаційних технологій і засобів навчання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна

Список використаних джерел

Відділ порівняльної педагогіки Інституту педагогіки НАПН України. (2021, 27-28 травня). Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта — 2021: інновації в освіті в контексті європеїзації та глобалізації. http://comparlab.org.ua/?page_id=614

Іванюк, І.В., & Овчарук, О.В. (2021). Результати онлайн опитування «Готовність і потреби вчителів щодо використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину» : аналітичний звіт. Київ: ІІТЗН НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/724564/

Овчарук, О.В., & Іванюк, І.В. (2020). Результати онлайн опитування «Потреби учителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину». Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-7-1

Council of Europe. (2020). COVID-19 Response. https://www.coe.int/en/web/education/covid-19

OECD. (2020). A framework to guide an education response to the COVID-19 Pandemic of 2020. OECD Policy Responses to Coronavirus (COVID-19). Paris: OECD Publishing. https://doi.org/10.1787/6ae21003-en

Ivaniuk, I.V., & Ovcharuk, O.V. (2020). The response of Ukrainian teachers to СOVID-19: challenges and needs in the use of digital tools for distance learning. Information Technologies and Learning Tools, 77(3), 282-291. https://doi.org/10.33407/itlt.v77i3.3952


Переглядів анотації: 40
Завантажень PDF: 27
Опубліковано
2021-09-01
Як цитувати
Іванюк, І. В. (2021). ВИКЛИКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ В УМОВАХ КАРАНТИНУ COVID-19. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-2-10-1
Розділ
Проблеми дистанційного навчання