ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ»

  • Ольга Дмитрівна Рейпольська Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна http://orcid.org/0000-0002-5524-7110
  • Вікторія Валентинівна Рагозіна Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна http://orcid.org/0000-0002-3694-2054
Ключові слова: дошкільна освіта, заклади дошкільної освіти, ранній дошкільний вік, дошкільний вік, інтерактивні технології, сучасне освітнє середовище

Анотація

У статті висвітлено результати роботи Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Освітній процес у закладах дошкільної освіти: сутність та інноваційний потенціал», що відбулася 9 червня 2021 р. Метою конференції було обговорення актуальних проблем розроблення та впровадження інноваційних технологій розвитку, виховання і навчання дітей в освітньому процесі закладів дошкільної освіти України, презентування новітніх практик працівників закладів дошкільної освіти. Організаторами конференції виступили Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України (Відділення загальної педагогіки та філософії освіти), Інститут проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, Державна установа «Український інститут розвитку освіти». Захід всеукраїнського рівня проводився за підтримки підкомітету з питань раннього розвитку та дошкільної освіти Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Список використаних джерел

Воронов, В.А., Гавриш, Н.В., Канішевська, Л.В., Піроженко, Т.О., Рейпольська, О.Д., & Сисоєва, С.О. (Укл.). (2020). Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку. Національна академія педагогічних наук України. Київ. ФОП Ференець В.Б. https://bit.ly/2E3xuLJ

Канішевська, Л.В. (2021). Забезпечення якості освіти дітей раннього та дошкільного віку у приватному секторі: наука і практика. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-5-5

Малиношевський, Р.В., & Рейпольська, О.Д. (2020). Методологічний семінар Національної академії педагогічних наук України «Дошкільна освіта в контексті ідей Нової української школи». Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-3-3

Міністерство освіти і науки України. (2021, 12 січня). Про затвердження Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція (33). https://bit.ly/39UTWUn

Міністерство освіти і науки України. (2021, 9 червня). Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція «Освітній процес у закладах дошкільної освіти: сутність та інноваційний потенціал» [Відео]. Facebook. https://www.facebook.com/589347414425174/videos/817957485503354

Міністерство освіти і науки України. (2021, 10 червня). Освітній процес у закладах дошкільної освіти — відбулась Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція. https://bit.ly/2Und3BF

Національна академія педагогічних наук України. (2021, 10 червня). Освітній процес у закладах дошкільної освіти: інновації на часі. http://naps.gov.ua/ua/press/releases/2348/

Сисоєва, С.О., & Рейпольська, О.Д. (2020). Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку: новий погляд. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-2-2

Український інститут розвитку освіти. (2021, 9 червня). Освітній процес у закладах дошкільної освіти: сутність та інноваційний потенціал [Відео]. Facebook. https://www.facebook.com/112412297119173/videos/481153026447932

Український інститут розвитку освіти. (2021, 10 червня). «Освітній процес у закладах дошкільної освіти: сутність та інноваційний потенціал»: Інтернет-конференція. https://bit.ly/3ACi7Sz

Опубліковано
2021-06-30
Як цитувати
Рейпольська, О. Д., & Рагозіна, В. В. (2021). ВСЕУКРАЇНСЬКА НАУКОВО-ПРАКТИЧНА ІНТЕРНЕТ-КОНФЕРЕНЦІЯ «ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ». Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-11-3
Розділ
Програма спільної діяльності з МОН України