ЦИФРОВІ РИЗИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В ЧАСИ ПАНДЕМІЇ

Наукова доповідь на методологічному семінарі НАПН України «Актуальні проблеми психологічної протидії негативним інформаційним впливам на особистість в умовах сучасних викликів» 8 квітня 2021 р.


  • Любов Антонівна Найдьонова Інститут соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна http://orcid.org/0000-0002-1222-295X
Ключові слова: інтернет-ризики, дистанційна освіта, медіаосвіта, булінг, пандемія

Анотація

Протягом пандемічного 2020 року відбулися зміни в медіапрактиках учнів порівняно з 2018 роком. Результати всеукраїнського дослідження онлайн-ризиків очима підлітків, проведеного лабораторією психології масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України, висвітлюють загальні тенденції зростання кіберризиків і визначають, на чому освітянам та батькам варто сконцентрувати спільні зусилля.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Список використаних джерел

Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. (n.d.). Головна. https://ispp.org.ua/

Лабораторія психології масової комунікації та медіаосвіти ІСПП НАПН України. (n.d.). Головна [Facebook Page]. Facebook. https://www.facebook.com/medialabIISPP

Медіапсихологія і медіаосвіта. (2020). Діагностично-розвивальний проєкт «Медіакультура в умовах пандемії». https://bit.ly/3t7ibpU

Міністерство освіти і науки України. (2017, 18 серпня). Про проведення всеукраїнського експерименту за темою «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» на базі навчальних закладів України (1199). https://bit.ly/3mCfWso

Найдьонова, Л.А. (ред.), & Дятел, Н.Д. (упоряд.). (2020). Кіберсоціалізація в умовах пандемії : матеріали ІV науково-практичної семінару (5 листопада 2020 р., м. Київ,). https://doi.org/10.33120/CSPProceeding-2020Issue1

Найдьонова, Л.А. (ред.), & Кришовська, О.О. (упоряд.). (2018). Медіаграмотність та інформаційна безпека : інформаційний бюлетень. https://bit.ly/2Q761yF

Найдьонова, Л.А. (2018). Кібербулінг у підлітковому рейтингу інтернет-небезпек. Психологічні науки: проблеми і здобутки, (1), 141-159. https://bit.ly/3woI8Dn


Переглядів анотації: 48
Завантажень PDF: 42
Завантажень PDF: 4
Опубліковано
2021-04-10
Як цитувати
Найдьонова, Л. А. (2021). ЦИФРОВІ РИЗИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ В ЧАСИ ПАНДЕМІЇ. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-13-3
Розділ
Методологічний семінар НАПН України