ПРО СПІВПРАЦЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ З КОМІТЕТАМИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ У 2020 р.


  • Володимир Іларіонович Луговий Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-1650-066X
  • Ірина Юріївна Регейло Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-0512-2456
  • Ірина Миколаївна Гудим Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-6459-806X
Ключові слова: комітети Верховної Ради України, Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій, Національна академія педагогічних наук України, державна освітня політика, законопроєктна діяльність, інформаційно-аналітичні матеріали, пріоритетні завдання розвитку освіти, співпраця

Анотація

Представлено основні напрями співпраці НАПН України з комітетами Верховної Ради України у 2020 р.: участь вчених НАПН України у робочих групах для підготовки проєктів актів Верховної Ради України та подання пропозицій до законодавчих і нормативних документів; підготовка інформаційно-аналітичних матеріалів щодо розв'язання пріоритетних завдань розвитку національної освіти і науки; участь вчених НАПН України у засіданнях та слуханнях комітетів, круглих столах, конференціях, роботі консультативно-дорадчих органів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Список використаних джерел

Воронов, В.А., Гавриш, Н.В., Канішевська, Л.В., Піроженко, Т.О., Рейпольська, О.Д., & Сисоєва, С.О. (Укл.). (2020). Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку. НАПН України. Київ. ФОП Ференець В.Б. https://bit.ly/2E3xuLJ

Комітет Верховної Ради з питань гуманітарної та інформаційної політики. (n.d.). Головна. http://kompkd.rada.gov.ua/

Комітет Верховної Ради України з питань молоді і спорту. (n.d.). Головна. http://komsport.rada.gov.ua/

Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. (n.d.). Головна. http://kno.rada.gov.ua/

Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. (2020, 13 квітня). Рекомендації Комітетських слухань на тему: «Реформування спеціальних закладів освіти України та стан впровадження інклюзивної освіти: проблеми і шляхи вирішення». http://kno.rada.gov.ua/news/Robota_Kom/Parl_Kom_slukh/Kom_slukh/IX_skl/75480.html

Комітет Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. (2021, 3 лютого). Засідання Комітету [Відео]. Facebook. https://www.facebook.com/111988616871201/videos/2812091835773082

Кремень, В.Г. (2021). Про стан виконання НАПН України рекомендацій слухань у Комітеті Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій на тему «Реформування спеціальних закладів освіти України та впровадження інклюзивної освіти: проблеми і шляхи їх вирішення». Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-16-1

Кремень, В.Г., Ляшенко, О.І., & Локшина, О.І. (2020). Загальна середня освіта України в контексті освіти країн Європи: тривалість і структура. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-14-1

Кремень, В.Г., Ляшенко, О.І., & Локшина, О.І. (2020). Загальна середня освіта України в контексті освіти країн Європи: тривалість і структура : науково-аналітична доповідь. Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН України. Київ: Педагогічна думка. https://doi.org/10.32405/978-966-644-555-4-2020-49

Кремень, В.Г. (2020). Освіта дітей з особливими потребами — реформування триває. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-3-1

Локшина, О.І., Глушко О.З., Джурило, А.П., Кравченко, С.М., Нікольська, Н.В., Тименко, М.М., & Шпарик, О.М. (2020). Відповідь світової спільноти на виклики COVID-19 в освіті (лютий-червень 2020.) : оглядове видання. (О.І. Локшина, ред.) Київ: Авторитет. https://doi.org/10.32405/978-966-97763-0-4-2020-36

Овчарук, О.В., & Іванюк, І.В. (2020). Результати онлайн опитування «Потреби вчителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину». Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-7-1

Національна академія педагогічних наук України. (2020, 12 жовтня). Аналітична довідка про напрацювання вчених Національної академії педагогічних наук України із функціонування сфери освіти в умовах карантину, пов’язаного з COVID-19. http://naps.gov.ua/ua/press/releases/2077/

Парламентський телеканал «Рада». (2021, 12 березня). Рік акредитації освітніх програм за новою процедурою: підсумки, проблеми, перспективи. [Відео]. YouTube. https://bit.ly/3dlLA9k

Слюсаревський, М.М. (2020). Про стан суспільної свідомості та заходи з його поліпшення в умовах пандемії COVID-19. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-14-2


Переглядів анотації: 65
Завантажень PDF: 33
Опубліковано
2021-03-29
Як цитувати
Луговий, В. І., Регейло, І. Ю., & Гудим, І. М. (2021). ПРО СПІВПРАЦЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ З КОМІТЕТАМИ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ У 2020 р. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-16-2
Розділ
Співпраця з комітетами Верховної Ради України