РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19


  • Віталій Григорович Панок Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-1421-0554
Ключові слова: пандемія COVID-19, соціально-психологічні наслідки, учасники освітнього процесу, емпіричне дослідження, емоційний стан, інформованість, дистанційне навчання, негативні емоційні стани

Анотація

Пандемія COVID-19 торкнулася усіх сфер життя, зокрема і системи освіти. Педагоги, учні, їхні батьки опинилися у складній і незвичайній для себе ситуації як у професійній сфері, так і в особистому житті. Визначення соціально-психологічних наслідків впливу пандемії на учасників освітнього процесу стало предметом дослідження. У листопаді минулого року проведено всеукраїнське опитування педагогів, метою якого було визначення впливу пандемії і карантинних заходів на здійснення освітнього процесу загалом і його учасників зокрема. У цій статті наводяться результати всеукраїнського опитування з виявлення найбільш актуальних соціально-психологічних проблем в освітньому процесі в умовах пандемії.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Список використаних джерел

Закон України «Про освіту». (2017, 5 вересня). https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Кремень, В.Г. (ред.). (2020). Психологія і педагогіка у протидії пандемії COVID-19 : інтернет-посібник. Київ: ТОВ «Юрка Любченка». https://lib.iitta.gov.ua/719827/

Міністерство освіти і науки України. (2019, 18 липня). Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2019-2020 н.р. (1/9-462). https://bit.ly/3pKSeK7

Панок, В.Г. (2020). Психологічний супровід реформування освіти. In Т.О. Олефіренко, ред. Психологічний і педагогічний дискурс: наукові записки вчених : збірник матеріалів конференції (с. 12-15). Київ: Видавництво НПУ імені М.П. Драгоманова.

Панок, В.Г., Марухіна, І.В., & Романовська, Д.Д. (2020). Психологічний супровід освіти в умовах пандемії. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-12-2

Перший український інформаційний телеканал «5 канал». (2020, 6 травня). Домашнє насильство під час карантину. https://bit.ly/3bC13AW

Радіо Свобода. (2020, 14 травня). ООН: пандемія коронавірусу може призвести до кризи психічного здоров'я у світі. https://www.radiosvoboda.org/a/news-oon-psykhichne-zdorovya/30611282.html

Суспільне. Новини. (2020, 19 березня). Світові інтелектуали про наслідки пандемії коронавірусу для людства. https://suspilne.media/20654-svitovi-intelektuali-pro-naslidki-pandemii-koronavirusu-dlaludstva/

Furman, O., Shandruk, S., Gerasymova, E., Panok, V., Vasylkiv, O., & Lukashuk, M. (2020). Psychological and educational support of students’ self-regulation development. International Journal of Management, 11(4), 326-338. https://doi.org/10.34218/IJM.11.4.2020.033


Переглядів анотації: 608
Завантажень PDF: 214
Опубліковано
2021-02-24
Як цитувати
Панок, В. Г. (2021). РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ COVID-19. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-9-1
Розділ
Психологічний супровід освіти