ПАРТНЕРСЬКИЙ ФОРУМ «ОСВІТА УКРАЇНИ 2021: СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ»

Доповідь президента НАПН України, 9 лютого 2021 р., м. Київ, Україна

  • Василь Григорович Кремень Національна академія педагогічних наук України, Товариство «Знання» України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-5459-1318
Ключові слова: Національна академія педагогічних наук України, повна загальна середня освіта, наукова діяльність, освіта України, педагогіка, психологія, науково-методичний супровід, інноваційна людина

Анотація

У виступі на Партнерському форумі «Освіта України 2021: стратегічні цілі та пріоритетні напрями» обґрунтовано ключові зміни у сучасному цивілізаційному розвитку та їх об’єктивний вплив на формування інноваційної, конкурентоспроможної, «цифрової», патріотичної людини. Розкрито напрями плідної співпраці з Міністерством освіти і науки України та Комітетом Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій. Представлено найбільш вагомі результати діяльності НАПН України; охарактеризовано істотні проблеми, зокрема в повній загальній середній освіті, які потребують всебічного осмисленого та практичного вирішення, запропоновано шляхи їх розв’язання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Список використаних джерел

Електронна бібліотека НАПН України. (n.d.). https://lib.iitta.gov.ua/

Вітренко, Ю.М., & Ворона, В.О. (2020). Стратегія розвитку вищої освіти в Україні на 2021-2031 роки: економічний аспект. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-11-6

Кремень, В.Г. (2021). Законодавче забезпечення і шляхи реформування Національної академії наук та національних галузевих академій наук. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-15-1

Кремень, В.Г., Луговий, В.І., Топузов, О.М., Регейло, І.Ю., & Базелюк, Н.В. (2020). Про виконання Програми спільної діяльності Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України на 2017-2020 роки. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-2-3

Кремень, В.Г., Ляшенко, О.І., & Локшина, О.І. (2020). Загальна середня освіта України в контексті освіти країн Європи: тривалість і структура. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-14-1

Локшина, О.І., Глушко, О.З., Джурило, А.П., Кравченко, С.М., Нікольська, Н.В., Тименко, М.М., & Шпарик, О.М. (упоряд.). (2020). Відповідь світової спільноти на виклики COVID-19 в освіті (лютий-червень 2020 р.) : оглядове видання (О.І. Локшина, наук. ред.). Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки НАПН України. Київ: Авторитет. https://doi.org/10.32405/978-966-97763-0-4-2020-36

Луговий, В.І. (2020a). Проблема освітньої якості в стратегії розвитку вищої освіти в Україні. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-11-1

Луговий, В.І. (2020b). Поточний стан вищої освіти в Україні: проблеми, причини, перспективи. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-11-2

Луговий, В.І. (2020c). Реалізація науково-педагогічної функції викладача в контексті стратегії розвитку вищої освіти в Україні. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-11-3

Луговий, В.І. (2020d). Модернізація фінансування вищої освіти України: баланс досконалості механізмів, можливостей і мережі. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-11-4

Лук’янова, Л.Б. (2020). Законодавче забезпечення освіти дорослих в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-1-2

Ляшенко, О.І. (2020). Презентація проєкту Державного стандарту базової середньої освіти: чим новий стандарт відрізняється від попередніх? Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-11-5

Міністерство освіти і науки України. (2021, 9 лютого). 9 лютого — Партнерський форум «Освіта України 2021: стратегічні цілі та пріоритетні напрями» [Відео]. YouTube. https://youtu.be/QLGkzN602n8

Національна академія педагогічних наук України. (n.d.). Головна. http://naps.gov.ua/

Національна академія педагогічних наук України. (2020). Програма спільної діяльності Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України на 2021-2023 роки. http://naps.gov.ua/ua/activities/research/mon23/

Сисоєва, С.О., & Рейпольська, О.Д. (2020). Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку: новий погляд. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-2-2

Опубліковано
2021-02-09
Як цитувати
Кремень, В. Г. (2021). ПАРТНЕРСЬКИЙ ФОРУМ «ОСВІТА УКРАЇНИ 2021: СТРАТЕГІЧНІ ЦІЛІ ТА ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ»: Доповідь президента НАПН України, 9 лютого 2021 р., м. Київ, Україна. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(1), 1-5. https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-3-1
Розділ
Події