ЦИФРОВІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ВИКЛИКИ ТА ВІДПОВІДІ
Наукова доповідь на методологічному семінарі НАПН України «Шляхи і механізми підвищення конкурентоспроможності університетів України» 19 листопада 2020 р.
Анотація
Цифровізація вищої освіти та створення цифрових університетів визначаються як необхідні відповіді на суспільні виклики сьогодення. На основі аналізу проблем, що виникають у сфері вищої освіти, автор визначає низку завдань для органів державного управління, колективів й адміністрацій університетів, виконання яких сприятиме процесам цифровізації вітчизняної університетської освіти.
Завантаження
Список використаних джерел
Бабаєв, В.М., Стадник, Г.В., & Момот, Т.В. (2019). Цифрова трансформація в сфері вищої освіти в умовах глобалізації. Комунальне господарство міст. Економічні науки, (2), 2-9. http://nbuv.gov.ua/UJRN/kgm_econ_2019_2_3
Барна, О.В., & Кузьмінська, О.Г. (2020). Визначення готовності закладу вищої освіти до цифрової трансформації. In Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 30 квітня 2020 р. (с. 92-94). Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка. http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/15374
Буйницька, О., Варченко-Троценко, Л., & Грицеляк, Б. (2020). Цифровізація закладу вищої освіти. Освітологічний дискурс, (1), 64-79. https://doi.org/10.28925/2312-5829.2020.1.6
Гужва, В.М. (2019). Цифрова трансформація університетів. Східна Європа: економіка, бізнес та управління, (21), 597-604. http://www.easterneurope-ebm.in.ua/journal/21_2019/92.pdf
Єгорченкова, Н.Ю., Тесля, Ю.М., Хлевна, Ю.Л., & Кичань, О.М., (2020). Методологічні аспекти створення цифрового університету. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Серія: Стратегічне управління, управління портфелями, програмами та проектами, (1), 31-36. https://doi.org/10.20998/2413-3000.2020.1.4
Кіндратець, О. (2019). Проблеми цифрової трансформації освіти. In Освіта як чинник формування креативних компетентностей в умовах цифрового суспільства : збірка тез міжнародної науково-практичної конференції, 27-28 листопада 2019 р. (с. 59-60). Запоріжжя: ЗНУ. https://web.znu.edu.ua/NIS//2019/zbirka-tez.pdf
Лук’яненко, Д.Г., & Степаненко, О.П. (2018). Digital university: проєкт розбудови цифрового університету в ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». In Цифрова економіка : Збірник матеріалів Національної науково-методичної конференції, 4-5 жовтня 2018 р. (с. 245-249). Київ: КНЕУ. https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/25986
Міністерство освіти і науки України. (2016). Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи. https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf
Міністерство освіти і науки України. (2020a, 30 січня). МОН пропонує для громадського обговорення проєкт профстандарту на посади «Асистент», «Викладач», «Старший викладач», «Доцент», «Професор». https://bit.ly/3m4cgxx
Міністерство освіти і науки України. (2020b, 9 вересня). МОН пропонує для громадського обговорення нову редакцію Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності. https://bit.ly/2W2jx6y
Симоненко, С.П. (2020). Українська цифрова освіта в умовах цифрової трансформації суспільства: вибір стратегії розвитку. Гілея: науковий вісник, (153), 374-377. http://gileya.org/download.php?id=221
Цифрова адженда України — 2020 («Цифровий порядок денний» — 2020). Концептуальні засади (версія 1.0). Першочергові сфери, ініціативи, проекти «цифровізації» України до 2020 року (проект). (2016). https://ucci.org.ua/uploads/files/58e78ee3c3922.pdf

- PDF Report
Переглядів анотації: 1078 Завантажень PDF: 1825

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.