КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ

Наукова доповідь на методологічному семінарі НАПН України «Шляхи і механізми підвищення конкурентоспроможності університетів України» 19 листопада 2020 р.


  • Віль Савбанович БАКІРОВ Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, м. Харків, Україна https://orcid.org/0000-0001-5110-3403
Ключові слова: бренд-концепція, комунікативна активність, університети

Анотація

Конкурентоспроможність сучасного університету багато в чому визначається його комунікативною активністю, від якої залежить посилення і успішне використання конкурентних переваг. Серед напрямів такої активності — внутрішня горизонтальна і вертикальна управлінська комунікація; інтенсивне оприлюднення наукових результатів у визнаних міжнародних і національних виданнях; створення і підтримка різноманітних майданчиків наукової комунікації; забезпечення високої якості комунікативних технологій дистанційного спілкування суб’єктів освітнього процесу; зовнішня комунікативна активність як передумова взаємодії із потенційними стейкхолдерами, академічними і бізнесовими партнерами, майбутніми здобувачами як всередині країни, так і далеко за її межами. Важливими є також активне просування власного іміджу, реалізація брендингових стратегій, розвиток зв’язків із громадськістю та з цільовими зовнішніми аудиторіями, динамічної реклами. Оскільки університети відрізняються за своїми параметрами, традиціями, багатьма іншими характеристиками, то створення і просування університетського бренду є творчим процесом, що враховує особливості соціокультурних контекстів, конкретних сегментів комунікативного простору та потребує розробки індивідуальних бренд-стратегій. Бренд має спиратися на артикульовану унікальну ідентичність університету, на особливості його наукового та освітнього виробництва (характер наукових розвідок та освітніх послуг), на цільові аудиторії, здатні прочитати і розтлумачити семіотику брендових повідомлень. У тексті представлено досвід реалізації бренд-концепції Харківським національним університетом імені В.Н. Каразіна.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Список використаних джерел

Абітурієнт Каразінського університету. (n.d.). http://start.karazin.ua/

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна. (n.d.). https://www.univer.kharkov.ua/

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна. (n.d.). Головна [YouTube канал]. YouTube. https://www.youtube.com/c/KarazinUniver

Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна. (2018, 27 грудня). Стратегія розвитку Каразінського університету на 2019–2025 роки. https://bit.ly/39YWKAL

Karazin University [@karazinuniver]. (n.d.). Дописи [Instagram Profile]. Instagram. https://www.instagram.com/karazinuniver/

Karazin University [@KarazinUniver]. (n.d.). Tweets [Tweeter Profile]. Twitter. https://twitter.com/KarazinUniver

V.N. Karazin Kharkiv National University. (n.d.). Головна [Facebook Page]. Facebook. https://www.facebook.com/Karazin.University


Переглядів анотації: 56
Завантажень PDF: 31
Опубліковано
2020-12-10
Як цитувати
БАКІРОВ, В. С. (2020). КОМУНІКАТИВНИЙ АСПЕКТ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-13-6
Розділ
Методологічний семінар НАПН України