ЩОДЕННИК МІЖНАРОДНОГО СТАЖУВАННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НА БАЗІ ПУЛЬСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ЮРАЯ ДОБРІЛЕ (ХОРВАТІЯ)

  • Вікторія Вікторівна СИДОРЕНКО Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти Державного закладу вищої освіти «Університет менеджменту освіти», Національна академія педагогічних наук України, м. Біла Церква, Україна https://orcid.org/0000-0002-6626-4581
Ключові слова: міжнародне стажування, академічна мобільність, безперервний професійний розвиток, навчання упродовж життя, освіта дорослих, формальна освіта, угода про співпрацю

Анотація

Безперервний професійний розвиток фахівців у суспільстві знань є своєрідним викликом його інформаційним параметрам, відповіддю на нестабільність у сфері зайнятості та професій. Упровадження у виробництво нового обладнання і цифрових технологій вимагає від педагога нового осмислення професійної діяльності, нетрадиційних підходів, уміння навчатися упродовж життя шляхом формальної, неформальної та інформальної освіти. Тому об’єктивною є потреба в підвищенні якості професійної підготовки науково-педагогічних працівників з урахуванням освітніх і суспільних викликів, вимог світового і вітчизняного ринку праці та ключових стейкхолдерів. Виконання цього завдання потребує модернізації змісту, форм і моделей підвищення кваліфікації педагога. Особливої актуальності набуває питання академічної мобільності науково-педагогічних працівників як можливості навчатися, викладати, стажуватися чи проводити наукову діяльність в іншому закладі вищої освіти на території України чи поза її межами.
У статті розкрито зміст, форми, інноваційні технології проходження міжнародного стажування науково-педагогічними працівниками Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України на базі Пульського університету імені Юрая Добріле (Хорватія).

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Список використаних джерел

Sydorenko, V., Yermolenko, A., LukіianchukA., Denysova, A., & Haragirlo, V. (2020). Platform “Profosvita” as innovative educational and digital environment for specialists' professional development. Educação & Formação, 5(3), 1-17. https://doi.org/10.25053/redufor.v5i15.3397

Sydorenko, V. (2020a). Soft skills as an educational trend and a necessary development component for a vocational lifelong education teacher. Fundamental and Applied Researches in Practice of Leading Scientific Schools, 38(2), 127-134. https://doi.org/10.33531/farplss.2020.2.23

Sydorenko, V., Sakhno, O., Lukiianchuk, A., Denysova, A., & Kharahirlo, V. (2020b). Labor relations in the field of professional (vocational) education: theoretical and applied aspect. Fundamental and Applied Researches in Practice of Leading Scientific Schools, 38(2), 122-126. https://doi.org/10.33531/farplss.2020.2.22

Yermolenko, A., Kulishov, V., & Shevchuk, S. (2020). Innovative principles of development of methodical competence of modern teacher of vocational education. Fundamental and Applied Researches in Practice of Leading Scientific Schools, 38(2), 113-118. https://doi.org/10.33531/farplss.2020.2.20

Опубліковано
2020-11-12
Як цитувати
СИДОРЕНКО, В. В. (2020). ЩОДЕННИК МІЖНАРОДНОГО СТАЖУВАННЯ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО ІНСТИТУТУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НА БАЗІ ПУЛЬСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ЮРАЯ ДОБРІЛЕ (ХОРВАТІЯ). Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-2-4-1
Розділ
Міжнародна діяльність