Рамкові настанови щодо відповіді освіти на пандемію COVID-19 2020 року

Реймерз, Ф.М., & Шляйхер, А. (2020). Рамкові настанови щодо відповіді освіти на пандемію COVID-19 2020 року : Рекомендації Директорату з питань освіти та навичок Організації економічного співробітництва і розвитку у співпраці з Гарвардською вищою школою освіти (НАПН України, пер.). Київ: НАПН України.

PDF

Вчені Національної академії педагогічних наук України здійснили переклад запропонованого документа українською мовою і пропонують його для ознайомлення і можливого використання в роботі.

Метою доповіді є підтримка прийняття рішень в освіті для розроблення та впровадження ефективної освітньої відповіді на пандемію COVID-19. У документі пояснюється, чому заходи соціальної ізоляції, що є необхідними, блокуватимуть навчання у школах протягом кількох місяців у більшості країн світу. Відсутність цілеспрямованої та ефективної стратегії для захисту можливості навчатися протягом цього періоду призведе до значних втрат у навчанні для здобувачів освіти.

Керівникам освітніх систем та організацій пропонується розробити плани щодо продовження навчання з використанням альтернативних методів на період необхідної соціальної ізоляції. Запропоновано рамку напрямів, які потрібно охопити такими планами. На основі швидкого оцінювання освітніх потреб та існуючих відповідей у дев'яносто восьми країнах у доповіді визначено найбільш важливі потреби, на які варто реагувати в цих планах, а також галузі, які, можливо, будуть більш проблемними в рамках упровадження планів.

У доповіді також розглядаються освітні реакції різних країн на кризову ситуацію. На підставі аналізу даних останнього дослідження PISA, у доповіді описуються проблеми, з якими стикаються різні системи освіти в аспекті онлайн освіти в якості альтернативного методу.