ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ
Анотація
У статті на підставі даних, здобутих у процесі оперативних досліджень учених Відділення загальної середньої освіти НАПН України, виокремлено основні проблеми в організації і здійсненні навчання учнів закладів загальної середньої освіти в онлайн-режимі під час масового короновірусного карантину. Серед них — відсутність якісного інтернет зв'язку, неповне забезпечення суб'єктів освітнього процесу необхідними гаджетами для його ефективного здійснення, відсутність належного попереднього досвіду роботи в умовах дистанційного навчання, недостатня методична підготовленість педагогів до такого виду навчання та ін. Окреслено пріоритетні напрями удосконалення й розвитку дистанційного навчання. Висловлено застереження щодо абсолютизації можливостей дистанційного навчання і перспективи утвердження його як єдиного панівного виду навчання в освітньому просторі країни.
Завантаження
Список використаних джерел
Бурда, М.І., & Васильєва, Д.В. (2020). Уроки довготривалого карантину. Математика в рідній школі, (3), 30-33.
Інститут обдарованої дитини НАПН України. (2020). Результати опитування «Виклики дистанційного навчання». http://iod.gov.ua/news.php?readmore=427
Міністерство та Комітет цифрової трансформації України. (2020, 4 червня). 40 % українських шкіл не мають якісного підключення до інтернету. https://thedigital.gov.ua/news/40-ukrainskikh-shkil-ne-mayut-yakisnogo-pidklyuchennya-do-internetu
Овчарук, О.В., & Іванюк, І.В. (2020a). Результати онлайн опитування «Потреби вчителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину» : аналітичні матеріали. Київ: ІІТЗН НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/719908/
Овчарук, О.В., & Іванюк, І.В. (2020b). Результати онлайн-опитування «Потреби вчителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину». Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-7-1
Переглядів анотації: 1570 Завантажень PDF: 710
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.