ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ

  • Юрій Іванович МАЛЬОВАНИЙ Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-4910-4866
Ключові слова: дистанційне навчання онлайн, проблеми організації дистанційного навчання, пріоритетні напрями розвитку дистанційного навчання

Анотація

У статті на підставі даних, здобутих у процесі оперативних досліджень учених Відділення загальної середньої освіти НАПН України, виокремлено основні проблеми в організації і здійсненні навчання учнів закладів загальної середньої освіти в онлайн-режимі під час масового короновірусного карантину. Серед них — відсутність якісного інтернет зв'язку, неповне забезпечення суб'єктів освітнього процесу необхідними гаджетами для його ефективного здійснення, відсутність належного попереднього досвіду роботи в умовах дистанційного навчання, недостатня методична підготовленість педагогів до такого виду навчання та ін. Окреслено пріоритетні напрями удосконалення й розвитку дистанційного навчання. Висловлено застереження щодо абсолютизації можливостей дистанційного навчання і перспективи утвердження його як єдиного панівного виду навчання в освітньому просторі країни.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Список використаних джерел

Бурда, М.І., & Васильєва, Д.В. (2020). Уроки довготривалого карантину. Математика в рідній школі, (3), 30-33.

Інститут обдарованої дитини НАПН України. (2020). Результати опитування «Виклики дистанційного навчання». http://iod.gov.ua/news.php?readmore=427

Міністерство та Комітет цифрової трансформації України. (2020, 4 червня). 40 % українських шкіл не мають якісного підключення до інтернету. https://thedigital.gov.ua/news/40-ukrainskikh-shkil-ne-mayut-yakisnogo-pidklyuchennya-do-internetu

Овчарук, О.В., & Іванюк, І.В. (2020a). Результати онлайн опитування «Потреби вчителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину» : аналітичні матеріали. Київ: ІІТЗН НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/719908/

Овчарук, О.В., & Іванюк, І.В. (2020b). Результати онлайн-опитування «Потреби вчителів у підвищенні фахового рівня з питань використання цифрових засобів та ІКТ в умовах карантину». Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-7-1

Опубліковано
2020-06-30
Як цитувати
МАЛЬОВАНИЙ, Ю. І. (2020). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ: РЕАЛІЇ І ПЕРСПЕКТИВИ. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1), 1-3. https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-10-1
Розділ
Проблеми дистанційного навчання