ПЕДАГОГІЧНА НАУКА ДЛЯ РОЗБУДОВИ НОВОЇ КРАЇНИ
За результатами виступу на Міжнародній серпневій педагогічній науково-практичній конференції «Освіта, освітяни — незламні у війні», 18 серпня 2022 р.
Анотація
У виступі розкрито ключові напрями дослідницької підтримки освітян та практичних дій Міністерства освіти і науки України заради успішного функціонування і подальшої модернізації освіти України в умовах війни. Представлено найбільш вагомі здобутки вчених НАПН України у: дошкільній освіті, зокрема Центру раннього розвитку дитини та дошкільної освіти Інституту проблем виховання; модернізації змісту загальної середньої освіти, що втілюється на основі створених вченими Інституту педагогіки підручників з усіх предметів для 5-го класу; цифровізації освіти, у сфері якої суспільного резонансу набули розробки про застосування хмарних технологій у закладах освіти, використання електронних освітніх цифрових ресурсів, SMART-комплекси для закладів професійної (професійно-технічної) освіти; національно-патріотичному вихованні — за розробленими технологіями, програмами та методичними рекомендаціями дослідників Інституту проблем виховання; психологічних дослідженнях, які є особливо актуальними для українського суспільства в умовах повномасштабного військового вторгнення; освіті українських дітей за кордоном, що реалізується, для прикладу, в межах відкритого за ініціативи Інституту цифровізації освіти Центру дистанційної освіти для українських школярів у м. Варшава; підвищенні кваліфікації учителів, що здійснюється за відповідними інноваційними освітніми програмами.
Завантаження
Список використаних джерел
Биков, В.Ю. (2022). Про наукову і науково-організаційну діяльність Інституту цифровізації освіти НАПН України за 2018-2022 рр. та перспективи його розвитку. Наукова доповідь на засіданні Президії НАПН України 16 червня 2022 р. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 4(1). https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4143
Кокун, О.М. (2022). Всеукраїнське опитування «Твоя життєстійкість в умовах війни» : препринт. Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. https://lib.iitta.gov.ua/731505/
Кремень, В.Г. (ред.). (2021). Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні (До 30-річчя незалежності України) : монографія. Національна академія педагогічних наук України. Київ: КОНВІ ПРІНТ. https://doi.org/10.37472/NAES-2021-ua
Інститут педагогіки НАПН України. (2022). Курси підвищення кваліфікації. https://undip.org.ua/listener/training-courses/
Інститут проблем виховання НАПН України. (2022, 16 червня). Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах військового стану [Відео]. YouTube. https://youtu.be/Y5yGNiCu__o
Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. (2022, 4 травня). Соціально-психологічний стан українського суспільства в умовах повномасштабного російського вторгнення: нагальні виклики і відповіді — науково-аналітична доповідь. https://bit.ly/3SXCCms
Інститут цифровізації освіти НАПН України. (2022). Солідарні з Україною: у Варшаві відкрито Центр освіти та розвитку для дітей та молоді. https://bit.ly/3PGgZV6
Міністерство освіти і науки України. (2022a, 15 червня). Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах війни обговорять на Всеукраїнській конференції. https://bit.ly/3PMpH4d
Міністерство освіти і науки України. (2022b). Міжнародна серпнева педагогічна науково-практична конференція «Освіта, освітяни — незламні у війні». https://bit.ly/3Cjjk54
Міністерство освіти і науки України. (2022c, 18 серпня). Наше найголовніше завдання: не загубити жодної дитини, жодного здобувача освіти, — Сергій Шкарлет. https://bit.ly/3SZM1dd
Національна академія педагогічних наук України. (2022, 27 червня). Спільне Українсько-Польське засідання Президії НАПН України і Комітету педагогічних наук Польської академії наук. https://naps.gov.ua/ua/press/releases/2765/
Остапенко, О.І., Тимчик, М.В., Зубалій, М.Д., Журба, К.О., Бінецький, Д.О., Касіч, Н.П., & Кузора, І.В. (2022). Військово-патріотичне виховання учнів в умовах ідейно-світоглядної конфронтації : навчально-методичний посібник (О.І. Остапенко, ред.). Київ: Інститут проблем виховання НАПН України. https://bit.ly/3wcFfa6
Пригодій, М.А. (2021). Методичні основи розроблення SMART-комплексів для підготовки кваліфікованих робітників аграрної, будівельної та машинобудівної галузей: Наукова доповідь на засіданні Президії НАПН України 17 червня 2021 р. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-2-8
Тимчик, М.В., Остапенко, О.І., Журба, К.О., Зубалій, М.Д., Бінецький, Д.О., Касіч, Н.П., & Кузора, І.В. (2022). Методика військовопатріотичного виховання учнів у закладах загальної середньої освіти : методичні рекомендації (М.В. Тимчик, ред.). Київ: Інститут проблем виховання НАПН України. https://bit.ly/3wdFP7z
Топузов, О.М., & Засєкіна, Т.М. (2022). Комплект підручників авторських колективів Інституту педагогіки НАПН України для учнів 5-х класів за новим Державним стандартом базової середньої освіти. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 4(1). https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4140
Centrum Edukacji i Rozwoju. (2022, 14 червня). З гордістю повідомляємо, що Центр освіти та розвитку #CEiRTowarowa25A ім вже відкритий і чекає наших гостей з України. Facebook. https://bit.ly/3SYECuL
Kremen, V.H. (Ed.). (2021). National Report on the State and Prospects of Education Development in Ukraine (To the 30th Anniversary of Ukraine’s Independence) : a monograph. National Academy of Educational Sciences of Ukraine. Kyiv: KONVI PRINT. https://doi.org/10.37472/NAES-2021-en
MON UKRAINE. (2022, 18 серпня). Міжнародна серпнева педагогічна науково-практична конференція «Освіта, освітяни — незламні у війні» [Відео]. YouTube. https://youtu.be/AD373hZicxc

- PDF Article
- PDF Presentation
Переглядів анотації: 181 Завантажень PDF: 137
Завантажень PDF: 40

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.