ДІЯЛЬНІСТЬ РАДИ МОЛОДИХ УЧЕНИХ: ПРОБЛЕМИ, РИЗИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ

Наукова доповідь на загальних зборах НАПН України 17 грудня 2019 р.

  • Ірина Гурамівна ГУБЕЛАДЗЕ Інститут соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0001-8023-6408
Ключові слова: молоді науковці, Рада молодих вчених, пріоритети діяльності

Анотація

У доповіді представлено основні напрями діяльності та здобутки Ради молодих вчених Національної академії педагогічних наук України, серед яких: захист і сприяння реалізації прав та інтересів молодих учених підвідомчих установ НАПН України, підтримка і супровід молодих учених у їхньому професійному становленні, вдосконалення іншомовної компетентності, підвищення компетентності з використання ІКТ, зокрема і платформ Web of Science, Scopus, Open Ukrainian Citation Index, проведення міждисциплінарних досліджень, презентації себе у світовому науковому просторі, відстоювання принципів академічної доброчесності, взаємодія з громадськістю, співпраця молодих вчених всередині НАПН України та з Радами молодих вчених НАН України, МОН України, Державного науково-дослідного інституту МВС України і національних галузевих академій України. Окреслено деякі проблемні питання, а саме необхідність посилення і фінансової підтримки міжнародної діяльності молодих вчених, підтримки наукової молоді, підвищення престижності наукової діяльності серед населення, популяризації наукової діяльності серед молоді, необхідність зосередження істотної частини державного замовлення на підготовку психологічних кадрів за докторськими і магістерськими програмами у наукових установах психологічного профілю, загрозливу тенденцію до зменшення державного замовлення і зменшення фінансування підготовки докторів філософії та докторів наук.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-12-23
Як цитувати
ГУБЕЛАДЗЕ, І. Г. (2019). ДІЯЛЬНІСТЬ РАДИ МОЛОДИХ УЧЕНИХ: ПРОБЛЕМИ, РИЗИКИ, ПЕРСПЕКТИВИ : Наукова доповідь на загальних зборах НАПН України 17 грудня 2019 р. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 1(1), 1-4. https://doi.org/10.37472/2707-305X-2019-1-1-1-9
Розділ
Загальні збори НАПН України