АКРЕДИТАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПІДХІД

  • Ганна Миколаївна РОМАНОВА Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна http://orcid.org/0000-0002-2388-6997
  • Людмила Михайлівна ЄРШОВА Інститут професійно-технічної освіти Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-2346-5842
Ключові слова: акредитація, освітньо-професійна програма, магістратура, студентоцентроване навчання

Анотація

У статті охарактеризовано процес і результати акредитації Національним агентством із забезпечення якості вищої освіти освітньо-професійної програми підготовки магістрів «Педагогіка вищої школи» для другого (магістерського) рівеня зі спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки», що реалізується в Інституті професійно-технічної освіти НАПН України з 2018 р. Закцентовано увагу на передумовах і концептах освітньої програми, її унікальності, перевагах і рекомендаціях експертів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-12-23
Як цитувати
РОМАНОВА, Г. М., & ЄРШОВА , Л. М. (2019). АКРЕДИТАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ПІДХІД . Вісник Національної академії педагогічних наук України, 1(1), 1-3. https://doi.org/10.37472/2707-305X-2019-1-1-5-1
Розділ
Освітні програми