ЦІННІСНІ ПРІОРИТЕТИ СПАДЩИНИ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ У СФЕРІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Представлено результати проведення Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю «Гуманістичні ідеї Григорія Сковороди як джерело розвитку наукового потенціалу педагогічного працівника у системі неперервної освіти», присвяченої 300-річчю від дня народження Григорія Сковороди та Дню працівників освіти (27 вересня 2022 р.). Співорганізаторами заходу виступили Національна академія педагогічних наук України, Полтавська академія неперервної освіти імені М.В. Остроградського, ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, зокрема Центральний інститут післядипломної освіти, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Інститут цифровізації освіти НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка тощо. Доведено, що у сфері неперервної педагогічної освіти спадщина Григорія Сковороди має набути нового осмислення з урахуванням пріоритетної ідеї «сродної» праці. Адже «сродність» учительського покликання стала основним чинником формування військової еліти, що нині гідно боронить Україну. Місією онлайн-конференції стало обговорення актуальних проблем освіти, сприяння активному вивченню й популяризації творчої спадщини Григорія Сковороди, актуалізації його інноваційних для свого часу ідей у сучасній освітній практиці з урахуванням пріоритетів навчання впродовж життя. Окреслено перспективи актуалізації ідей Григорія Сковороди в сучасних соціокультурних умовах.
Завантаження
Список використаних джерел
Артюх, В. (2022, 11 квітня). Григорій Сковорода: українізація образу. Сумський історичний портал. https://history.sumy.ua/research/article/9521-hryhorii-skovoroda-ukrainizatsiia-obrazu.html
Білик, Н.І. (2022). Про проведення Всеукраїнської онлайн-конференції з міжнародною участю «Гуманістичні ідеї Григорія Сковороди як джерело розвитку наукового потенціалу педагогічного працівника у системі неперервної освіти». Полтавська академія неперервної освіти імені М.В. Остроградського. https://bit.ly/3Vgw5UA
Кремень, В.Г. (2022). Філософія Григорія Сковороди в контексті людиноцентризму. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 4(2). https://doi.org/10.37472/v.naes.2022.4202
Сковорода, Г.С. (2011). Повна академічна збірка творів (Л. Ушкалов, ред.). Едмонтон-Торонто: «Видавництво Канадського інституту українських студій»; Харків: «Майдан».
Філіпчук, Г.Г., & Вовк, М.П. (2022). Життєтворчість Григорія Сковороди в позачассі. Імідж сучасного педагога, (205), 6-11. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-4(205)-6-11

- PDF Article
Переглядів анотації: 42 Завантажень PDF: 35

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.