МІЖНАРОДНА ВІРТУАЛЬНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ОСВІТА ТА ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО: ОЧІКУВАННЯ, РЕКОМЕНДАЦІЇ, ПРИМИРЕННЯ»: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКЕ СПІВРОБІТНИЦТВО

  • Лариса Дмитрівна Березівська Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського, Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-5068-5234
Ключові слова: міжнародне науково-дослідницьке співробітництво, історія освіти, історико-освітні дослідження, віртуальна міжнародна конференція

Анотація

Представлено мету та результати участі в роботі Міжнародної віртуальної конференції «Освіта та громадянське суспільство: очікування, рекомендації, примирення», що відбулася в Швейцарії 6-10 вересня 2021 р. Захід організовано Європейською асоціацією досліджень освіти (ЕЕRА) на базі Університету в Женеві за підтримки Університету педагогічної освіти Вале (Швейцарія). Розкрито особливості проведення, напрями роботи міжнародної конференції у віртуальному просторі з різних проблем освіти. Поінформовано про участь у мережі 17 «Історія освіти», зокрема в сесії у форматі симпозіуму як співпраці одинадцяти вчених із семи країн (Латвія, Литва, Естонія, Словаччина, Угорщина, Україна, Чехія) задля вивчення спільних викликів, які постали перед спільнотою істориків освіти Східної Європи після 1945 року внаслідок авторитарних і демократичних трансформацій. Висвітлено зміст опублікованих колективних тез симпозіуму «Вступ до нових спільнот істориків освіти після 1945 року: колишня східноєвропейська перспектива». Аргументовано актуальність історико-освітньої проблематики у європейському та світовому освітньо-науковому просторі.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Лариса Дмитрівна Березівська, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О. Сухомлинського, Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна

доктор педагогічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, директор, головний науковий співробітник відділу педагогічного джерело-знавства та біографістики Державної науково-педагогічної бібліотеки України імені В.О. Сухомлинського, Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна

Список використаних джерел

Курбатов, С.В. (2021). Про затвердження стратегії інтернаціоналізації Національної академії педагогічних наук України на 2021-2025 роки. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-1-2-4

Berezivska, L.D. (2021, September 17). History of Pedagogy as a Science and Educational Discipline: Ukrainian and European dimensions [Video]. ECER 2021. https://lib.iitta.gov.ua/726889/

ECER 2021. (2021). ECER Programme. https://eera-ecer.de/previous-ecers/ecer-2021-geneva/programme/

ECER 2021. (2021). Network: 17. Histories of Education. https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/26/network/692/

EERA. (2021). ECER 2021, Geneva (online). https://eera-ecer.de/previous-ecers/ecer-2021-geneva/

EERA. (n.d.). EERA Networks. 17. Histories of Education. https://eera-ecer.de/networks/17-histories-of-education/

Szabó, Z.A., Kudláčová, B., Kasper, T., Somogyvári, L., Kasperová, D., & Depaepe, M. (2021). Entering the New Communities of Historians of Education after 1945: Former Eastern (Part I). ECER 2021, Network: 17. Histories of Education. https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/26/contribution/50035/

Szabó, Z.A., Kestere, I., Berezivska, L., Garai, I., Varik, V., Stonkuvienė, I., Németh, A., & Depaepe, M. (2021). Entering the New Communities of Historians of Education after 1945: Former Eastern (Part II). ECER 2021, Network: 17. Histories of Education. https://eera-ecer.de/ecer-programmes/conference/26/contribution/50036/

Опубліковано
2021-09-30
Як цитувати
Березівська, Л. Д. (2021). МІЖНАРОДНА ВІРТУАЛЬНА КОНФЕРЕНЦІЯ «ОСВІТА ТА ГРОМАДЯНСЬКЕ СУСПІЛЬСТВО: ОЧІКУВАННЯ, РЕКОМЕНДАЦІЇ, ПРИМИРЕННЯ»: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКЕ СПІВРОБІТНИЦТВО. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 3(2). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2021-3-2-4-1
Розділ
Міжнародна діяльність