ЯКІСНІ ОСВІТНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В УКРАЇНІ: СУЧАСНІ ТРАЄКТОРІЇ


  • Сергій Володимирович КУРБАТОВ Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0002-8929-7562
Ключові слова: освітні дослідження, якість освітніх досліджень, індикатори якості, порівняльні освітні дослідження, університетські рейтинги

Анотація

Стаття містить інформацію про ІІІ Зимову школу «Європейські індикатори якості освітніх досліджень», яка відбулася із 27 січня по 1 лютого 2020 р. на базі Луцького національного технічного університету в рамках реалізації проєкту Європейського Союзу Еразмус+ напряму Жан Моне «Європейські індикатори якості освітніх досліджень для розширення можливостей освітян в Україні» (№ 587032-EPP-1-2017-1-UA-EPPJMO-SUPPA), який здійснює Українська асоціація дослідників освіти (УАДО). Під час роботи школи 25 її учасників, які були відібрані на конкурсній основі та представляли вітчизняні заклади вищої освіти різних регіонів, мали можливість ознайомитись із сучасними підходами до освітніх досліджень, а також ресурсами, що допомагають становленню молодого науковця у європейському та глобальному академічному просторі. Викладачами зимової школи стали авторитетні вітчизняні експерти в галузі освітніх досліджень, зокрема представник Національної академії педагогічних наук України.

Список використаних джерел

Луцький національний технічний університет. (n.d.). http://lutsk-ntu.com.ua/uk

Українська асоціація дослідників освіти. (n.d.). https://uera.org.ua/uk

Academic Ranking of World Universities. (n.d.). http://www.shanghairanking.com/

International Civic and Citizenship Education Study. (n.d.). International Association for the Evaluation of Educational Achievement. https://www.iea.nl/studies/iea/iccs

International Computer and Information Literacy Study. (n.d.). International Association for the Evaluation of Educational Achievement. https://www.iea.nl/studies/iea/icils

Mendeley. (n.d.). Elsevier. https://www.mendeley.com/

QS World University Rankings. (n.d.). https://www.topuniversities.com/qs-world-university-rankings

Survey of Adult Skills : Program for the International Assessment of Adult Competencies. (n.d.). OECD. https://www.oecd.org/skills/piaac/

TALIS — The OECD Teaching and Learning International Survey. (n.d.). OECD. http://www.oecd.org/education/talis/

Teacher Education and Development Study in Mathematics. (n.d.). International Association for the Evaluation of Educational Achievement. https://www.iea.nl/studies/iea/teds-m

THE World University Rankings. (n.d.). https://www.timeshighereducation.com/world-university-rankings

TIMSS & PIRLS International Study Center. (n.d.). https://timssandpirls.bc.edu/

What is PISA (Program for International Student Assessment). (n.d.). OECD. https://www.oecd.org/pisa/


Переглядів анотації: 91
Завантажень PDF: 150
Опубліковано
2020-05-06
Як цитувати
КУРБАТОВ, С. В. (2020). ЯКІСНІ ОСВІТНІ ДОСЛІДЖЕННЯ В УКРАЇНІ: СУЧАСНІ ТРАЄКТОРІЇ. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 2(1). https://doi.org/10.37472/2707-305X-2020-2-1-4-2
Розділ
Міжнародна діяльність