ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРИКЛАДНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ

Наукова доповідь на загальних зборах НАПН України 17 грудня 2019 р.

  • Віталій Григорович ПАНОК Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Національна академія педагогічних наук України, м. Київ, Україна https://orcid.org/0000-0003-1421-0554
Ключові слова: психологія, прикладні дослідження, впровадження, інновації в психології, психологічна практика, система освіти, ефективність упровадження інновацій, удосконалення системи впровадження

Анотація

Визначено актуальні проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітянську практику, висвітлюється досвід Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи з упровадження інновацій у діяльність психологічної служби системи освіти та окреслено шляхи підвищення ефективності цього процесу.
Запропоновано, зокрема: розробити окремі критерії оцінки результатів прикладних і фундаментальних досліджень; посилити інтеграцію установ НАПН України з МОН України, обласними департаментами освіти і науки, інститутами післядипломної педагогічної освіти та закладами освіти шляхом створення творчих груп, що здійснюють розроблення, експериментальну апробацію і впровадження інновацій; вдосконалити методологію прикладних досліджень у психології, доповнивши її процедурами визначення ефективності упровадження. Запропоновані новації потребують оновлення або перегляду існуючих нормативів і процедур, розроблення або вдосконалення критеріїв оцінки діяльності наукових установ, що здійснюють прикладні дослідження.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Список використаних джерел

Панок, В.Г. (2019). Проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітню практику. Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України, (4), 16-24.

Опубліковано
2019-12-23
Як цитувати
ПАНОК, В. Г. (2019). ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРИКЛАДНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ: Наукова доповідь на загальних зборах НАПН України 17 грудня 2019 р. Вісник Національної академії педагогічних наук України, 1(1), 1-5. https://doi.org/10.37472/2707-305X-2019-1-1-1-4
Розділ
Загальні збори НАПН України