ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРИКЛАДНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ОСВІТНЮ ПРАКТИКУ
Наукова доповідь на загальних зборах НАПН України 17 грудня 2019 р.
Анотація
Визначено актуальні проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітянську практику, висвітлюється досвід Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи з упровадження інновацій у діяльність психологічної служби системи освіти та окреслено шляхи підвищення ефективності цього процесу.
Запропоновано, зокрема: розробити окремі критерії оцінки результатів прикладних і фундаментальних досліджень; посилити інтеграцію установ НАПН України з МОН України, обласними департаментами освіти і науки, інститутами післядипломної педагогічної освіти та закладами освіти шляхом створення творчих груп, що здійснюють розроблення, експериментальну апробацію і впровадження інновацій; вдосконалити методологію прикладних досліджень у психології, доповнивши її процедурами визначення ефективності упровадження. Запропоновані новації потребують оновлення або перегляду існуючих нормативів і процедур, розроблення або вдосконалення критеріїв оцінки діяльності наукових установ, що здійснюють прикладні дослідження.
Завантаження
Список використаних джерел
Панок, В.Г. (2019). Проблеми впровадження результатів прикладних психологічних досліджень в освітню практику. Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України, (4), 16-24.
- PDF Report
- PDF Presentation
Переглядів анотації: 236 Завантажень PDF: 296
Завантажень PDF: 199
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.